Przejdź do treści

Kraft Estate

Rekrutacja Kraft Estate

Chcesz zmienić swoje życie, aby praca stała się dla Ciebie przyjemnością? Rekrutacja Kraft Estate będzie przełomowym momentem na Twojej ścieżce zawodowej, bez względu na to na jakim stanowisku obecnie pracujesz, czy masz doświadczenie, czy go nie masz. Nieruchomości dadzą Ci możliwość rozwoju, zarówno osobistego jak i zawodowego.   Znajdziesz czas dla rodziny i przyjaciół, a Twoje zarobki będą zależeć tylko i wyłącznie od Ciebie. Agent nieruchomości Kraft Estate nie zna pojęcia „szklany sufit”!

Na czym polega praca agenta nieruchomości?

Zadaniem agenta nieruchomości Kraft Estate jest kompleksowe świadczenie usług w zakresie obsługi rynku nieruchomości. Główną ideą marki jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów, świadczymy usługi premium dostępne dla każdego.
Praca agenta polega na pozyskiwaniu nowych ofert nieruchomości i klientów oraz przeprowadzeniu ich przez cały proces transakcji. Agent nieruchomości doradza w wielu kwestiach związanych z zakupem, sprzedażą czy też wynajmem nieruchomości. Uczestniczymy w procesie od momentu dopasowania oferty do finalizacji transakcji i przekazania lokalu.

Szkolenie Kraft Estate, zakończone uzyskaniem licencji, przygotuje Cię praktycznie i merytorycznie do zawodu agenta nieruchomości. Należy mieć na uwadze że rynek nieruchomości cały czas się zmienia, tak samo jak zmieniają się potrzeby klientów. Dlatego praca w tej branży wymaga od kandydatów ciągłej chęci podnoszenia swoich kwalifikacji. 

Rekrutacja Kraft Estate

Co oferujemy?

ATMOSFERA
Praca jest miejscem gdzie spędzamy połowę swojego życia. Do działania napędza Nas atmosfera, która zawsze powinna pozytywnie na Nas wpływać. Stanowisko Doradcy ds. Nieruchomości to również praca w zespole, a co za tym idzie, współpracownicy w biurach regionalnych Kraft Estate są bardzo zżyci ze sobą. Łączą ich wspólne pasje,  zainteresowania i pomagają sobie nawzajem. Dlatego dzień pracy zaczynają od pysznej kawy i rozmów, które działają relaksująco na cały zespół.
SZKOLENIA
Proces szkoleniowy, podstawowy trwa dwa tygodnie.
To idealny czas, aby wiedza została przekazana kandydatowi i uformowała jego stanowisko. Następnie odbywają się szkolenia cykliczne w zakresie prawa, budownictwa czy też doradztwa finansowego. Dążymy do wykwalifikowania współpracowników na odpowiednim poziomie. Nasi Doradcy mogą liczyć na wsparcie liderów oraz możliwość współdziałania z osobami już doświadczonymi na tym stanowisku.
ELASTYCZNOŚĆ
Nauczymy Cię, jak zarządzać czasem. Zapewniamy Ci pełną swobodę, ponieważ doradcy nieruchomości nie pracują w  określonym wymiarze godzin. Najważniejszy jest pierwszy,  początkowy etap, który wymaga szczególnie dużego zaangażowania i wytrwałości.
WYGODA
Istotny jest dla Nas komfort współpracowników dlatego stanowisko pracy przygotujemy specjalnie dla Ciebie. Zapewnimy wszelkie potrzebne narzędzia, które ułatwią i zapewnią przyjemną prace. Niezależnie od regionu , czy też lokalizacji, w której zamierzasz świadczyć swoje usługi, czekają na Ciebie równe, tak samo DOBRE warunki pracy.
WYNAGRODZENIE
Nie bój się podjąć najkorzystniejszego kroku, jakim jest własna działalność (B2B) i zarobki zależne od Ciebie i twojego zaangażowania. Wynagrodzenie w formie prowizyjnej, nie ograniczają wysokości Twoich zarobków.
WSPÓŁPRACA Z PROFESJONALISTAMI
Rekrutacja Kraft Estate zapewni Ci współpracę z profesjonalistami. Wszystkie sprawy dotyczące nieruchomości oraz transakcji, są pod opieką oraz kontrolą fachowców z działu prawnego, budowlanego czy też marketingu. Wesprzemy Cię w każdej transakcji.

Kogo szukamy?

W zespole agentów biura nieruchomości Kraft Estate odnajdą się zarówno osoby bez doświadczenia, rozpoczynające swoją przygodę na rynku nieruchomości, jak i agenci z doświadczeniem.
Idealnym kandydatem będzie kreatywna, systematyczna i elastyczna osoba, cechująca się odpornością na stres i umiejętnościami pracy w grupie. Bardzo ważne jest dla nas pozytywne nastawienie do życia, poczucie humoru i zdolność szybkiego nawiązywania relacji z klientami.
Ponadto każdego profesjonalnego doradcę nieruchomości musi cechować wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, komunikatywność, bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, umiejętności negocjacyjne, entuzjazm w działaniu, otwartość na nowe wyzwania i wysokie zdolności interpersonalne.
Jeśli uważasz, że pasujesz do nas idealnie skontaktuj się z nami przy pomocy formularza kontaktowego lub odwiedź nas w jednym z naszych oddziałów. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce >> Kontakt <<