Współpraca
Kraft Estate
Kraft EDGE
KROK 1
Stawiamy na wygodny dla Ciebie kontakt – osobisty, telefoniczny lub online. Po skontaktowaniu się z Nami, umawiamy się na spotkanie w Twojej nieruchomości, aby dokładnie zapoznać się z lokalem oraz poznać Twoje potrzeby. Aby każdy etap współpracy był dla Ciebie przejrzysty jesteśmy z Tobą od samego początku do końca. A nawet i po, jeśli będzie taka potrzeba!
KROK 2
Po spotkaniu z Doradcą oraz szczegółowej analizy nieruchomości, uzyskasz wszelkie informację o obecnej sytuacji na rynku oraz możliwościach dla Ciebie korzystnych. Dzięki naszej znajomości rynku lokalnego, zapewniamy dostęp do danych prawdziwych transakcyjnych oraz ofertowych wartości nieruchomości, kontrolujemy stan techniczny oraz doradzamy. Wycena jest realna i osiągalna, pozwala na zastosowanie odpowiedniej ceny sprzedaży.
KROK 3
Aby Twoja nieruchomość wyróżniała się na tle innych ofertach, zapewniamy wsparcie w przygotowaniu lokalu do sprzedaży. Pomagamy w organizacji homestagingu, profesjonalnej sesji zdjęciowej, która składa się z profesjonalnej fotografii wnętrz, które przyciągną uwagę potencjalnych kupujących, a także doradzamy w zakresie dotyczącym drobnych poprawek lub usterek, które mogą znacząco podnieść wartość nieruchomości. Zajmujemy się każdym elementem, aby Twoje mieszkanie, dom czy działka była atrakcyjną ofertą dla "oka".
KROK 4
Nasza strategia marketingowa obejmuje szeroki zakres działań, aby dotrzeć do wielu grup odbiorców. Wykorzystujemy najnowsze narzędzia, nie tylko ogłoszenia na portalach nieruchomościowych/branżowych, ale przede wszystkim reklamy i kanały w mediach społecznościowych, a także współpraca z innymi biurami nieruchomości (MLS). Dodatkowo aktywnie poszukujemy klientów, tworzymy materiały promujące nieruchomość, takie jak wirtualne spacery, które są bardzo lubiane przez kupujących, z racji wygody i komfortu dotarcia do oferty.
KROK 5
Kiedy Ty jesteś w pracy, na wakacjach lub spędzasz czas z rodziną, my prezentujemy twoją nieruchomość, nie musisz jeździć z jednego końca miasta na drugi. To my stoimy w korkach i elastycznie dostosowujemy się do godzin prezentacyjnych potencjalnych klientów. Pracujemy, kiedy inni mają wolne! Zapewniamy tym samym więcej wolnego czasu dla Ciebie i Twoich bliskich. Nie musisz denerwować się ciągłymi telefonami oraz zapytaniami.
KROK 6
Kiedy pojawi się odpowiednia oferta ze strony klienta zainteresowanego, zajmiemy się negocjacjami oraz mediacjami, dbając o zabezpieczenie transakcji i maksymalizując korzyści ze sprzedaży. Pomagamy w przygotowaniu wszystkich dokumentów, w tym umowie przedwstępnej i finalnej - przeniesienia własności. Zajmujemy się także formalnościami urzędowymi i notarialnymi.
KROK 7
Nasza prowizja jest uzależniona od wartości nieruchomości oraz koniecznej obsługi. Wszystkie warunki ustalamy na początku, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów - naszym celem jest przezroczystość – nie stosujemy ukrytych opłat ani niejasnych zapisów. Nasze współpraca jest ważnym etapem i przeżyciem dla Ciebie, a wynagrodzenie jest pobierana dopiero po zakończeniu transakcji, co zapewnia Cię, że działamy w bezpieczny sposób, a efekty naszej pracy widzisz od samego początku.
KROK 8
Dotyczy to wszystkich naszych klientów, dlatego zapewniamy kompleksowe działania po transakcji. Jeśli pojawią się pytania lub wątpliwości, udzielimy pomocy w kwestii związanej z formalnościami po sprzedaży, otrzymasz pomoc w przekazaniu nieruchomości, wsparcie podatkowe lub wsparcie przy wydaniu. Nasza współpraca nie kończy się wraz z podpisaniem umowy u Notariusza.
Pomożemy zrealizować Twoje marzenie z mFinanse
mFinanse to sieć niemal 100 placówek działających pod tym samym szyldem, oferujących kompleksowe wsparcie w zakresie kredytów hipotecznych. Sieć mFinanse składa się z ponad 700 ekspertów kredytowych, którzy wspierają klientów w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych, szczególnie przy zakupie wymarzonego domu lub mieszkania.
Dzięki wysokiej jakości obsługi opartej na rzetelnych szkoleniach, zgodnych z wymaganiami bankowymi, oraz rekomendacjach dobrych praktyk Związku Firm Pośrednictwa Finansowego i Związku Banków Polskich, klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo i pełne wsparcie na każdym etapie procesu kredytowego.
Współpracując z biurem nieruchomości Kraft Estate i doradcą kredytowym mFinanse, klient ma gwarancję szybkiej, sprawnej obsługi, a także pomocy w uzyskaniu najlepszych warunków kredytowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości finansowych.

Najczęściej zadawane pytania
Oferty banków różnią się pod tym względem. Minimalny wymagany wkład własny to 10% wartości nieruchomości. Jeśli planujesz zakup mieszkania za 100 tys. PLN, musisz dysponować co najmniej 10 tys. PLN jako wkład własny
Zdolność kredytowa to ocena Twojej możliwości spłaty kredytu, dokonywana na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń. Bank analizuje, jakie raty będziesz w stanie regulować po odjęciu od miesięcznego dochodu wszystkich zobowiązań kredytowych, stałych opłat oraz kosztów życia.
Oprocentowanie wpływa na całkowity koszt kredytu – możesz wybrać oprocentowanie stałe lub zmienne.
- Oprocentowanie zmienne – rata kredytu może wzrosnąć lub spaść w zależności od zmian stóp procentowych.
- Oprocentowanie czasowo stałe – rata pozostaje niezmienna przez określony w umowie czas, niezależnie od sytuacji na rynku.
Wybór powinien zależeć od aktualnej sytuacji gospodarczej, prognoz ekspertów, a także wysokości kredytu i długości umowy.